czwartek, 12 marca 2009

Fotka nr 59


Na sprzedaż;-)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

to jest ta nagroda Donatello? kamienica?
piękna, ale chyba mnie nie
stać :-))

Donatella pisze...

ha..ha... nagroda jest na tym drugim blogu ;-)
bo na tym tylko fotki;-)

Mycha pisze...

nie rozumiem jaka nagroda pozdrawiam :)

Frezja00 pisze...

Doniu ta zabawa tez jest w min. bo tez kopie robisz ...A myślę że nie kłamią ludziska,bo po co . Ja napisałam prawdę a tu tez trzeba wpisywać blogi lub kopia...Myślę że wszędzie trzeba trochę czasu poświęcić.Po to są blogi, A Ty napisałaś mi że ja Ciebie zawsze wkręcam w jakieś zabawy ...To była moja pierwsza ...Jak widzę Ty tez nie próżnujesz ...trochę było mi smutno że mi odmówiłaś Ale jak nie to nie ....Miłego wieczorku ...No może w sobotę sobie kupię jak będzie mi się chciało iść do sklepu.Bo trochę muszę podreptać ::))) pa